RECENZE: Úvod šesté řady Brooklyn Nine-Nine

24.01.2019
   Pro sitcom Brooklyn Nine-Nine byl rok 2018 téměř fatální. Na mateřské stanici FOX se ho rozhodli po pěti sezónách zrušit a chvilku (asi dva dny) to s ním vypadalo hodně bledě. Naštěstí se objevila hrdinská NBC a seriál obnovila pro osmnáctidílnou šestou sérii, a jak to bude s policisty z brooklynského okrsku dál, uvidíme podle toho, jak se jim bude dařit nejen z hlediska ratingu.

První díl s názvem Honeymoon navazuje doslova okamžitě na konec páté série. Jake a Amy jsou svoji, Kapitán Holt se se zbytkem týmu podělí o zprávu, zda se stal komisařem a ostatní.. Ostatní jsou zkrátka ostatní tak, jak je všichni známe a máme rádi. Rosa, Boyle, Terry, Gina a samozřejmě nemotorové Scully s Hitchcockem, ti všichni jsou zpět a změnu showrunnera na sobě nenechávají ani v nejmenším znát.

Většinu osazenstva samozřejmě sledujeme přímo v New Yorku, kde tentokrát neřešíme dopadení žádného zločince, ale fungování okrsku pod vedením Terryho, které mu bylo opět dočasně svěřeno. Boyle je zdrcen, když zjistí že se Ginina matka chce rozvést s jeho otcem a rozhodne se to řešit svým svérázným způsobem. To nejzábavnější nás ovšem čeká daleko od New Yorku. Jake a Amy se vydali na líbánky do romantického letoviska v Mexiku, kde ovšem narazí na nečekanou společnost.

Návraty seriálů (a především sitcomů) jsou často provázeny rozpaky, zda se podařilo navázat nejen v příběhu, ale především v kvalitě humoru, který byl dán předchozími roky. Brooklyn Nine-Nine v tomhle není žádnou výjimkou. Naštěstí jsou během první poloviny dílu všechny tyto rozpaky zažehnány a vtipy a vtipné situace na sebe nenechají nijak dlouho čekat a zejména při scénách Amy a Jakea jsem se sám neubránil hlasitému smíchu. A to je něco, co bychom u sitcomu měli všichni chtít.

Brooklyn Nine-Nine zkrátka epizodou Honeymoon potvrdil svoji formu jednoho z nejzábavnějších sitcomů, které můžeme v současnosti sledovat a doufejme, že si takto povede minimálně po dobu dalších 17ti epizod.

90%