TIP: Brooklyn Nine-Nine

15.06.2017

   Možná na něj koukáte, možná jste zaregistrovali ukázku na Prima COOL, kde teď tenhle sitcom začal běžet s dabingem. Pokud ale nevíte o čem je řeč a hledáte vtipný (!) sitcom se sympatickými postavami, tak seriálu Brooklyn Nine-Nine rozhodně dejte šanci.

   Nebudu tvrdit, že se jedná o nejvtipnější seriál v současnosti na televizních obrazovkách, ale rozhodně se jedná o ten nejvtipnější pro mě. Mám na pár kousků ještě zálusk (třeba chválený The Last Man On Earth mě hodně zajímá), ale Brooklyn Nine-Nine mě zkrátka dostal teď.

   Nejsem si vědom, jestli někdy nějaký sitcom z policejní prostředí běžel, ale v dnešní době je to opravdu vcelku svěží vítr mezi komediálními seriály (eat it Big Bang). Hlavní i vedlejší postavy tu mají svůj prostor, každého si oblíbíte a na každém je vidět, že si svůj prostor patřičně užívá. Je to dětinské a ne každému tenhle humor musí sednout. Ale pokud si dáte první tři díly a budete smát, začne Vás zajímat, jakým směrem se seriál bude ubírat, tak už Vás má.

   Já jsem aktuálně v půlce třetí řady a musím říct, že i když začátek byl trošku slabší, tak od nějakého pátého dílu to zase jede jako v předchozích dvou řadách a teď nemine den, kdy bych si díl nebo dva doma nepustil.

   Aktuálně už jsou odvysílané kompletní čtyři řady, pátá nás měla čekat na podzim. Na Netflixu najdete první dvě řady, všude jinde už je najdete všechny a nebo můžete zkusit dabing na COOLu, ale obávám se, že dabing bude velká bída. Tak hurá do toho, jedna epizoda má klasických dvacet minut, takže než začne pátá sezóna, tak to můžete všechno krásně dohnat.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky